11.6.10

Soundtracks

Har jobbat på en ny lista, och jag tänkte att det vore väl inte så svårt att slänga ihop en lista på de 10 bästa soundtracken, men det visade sig vara nästan omöjligt, då jag ständigt hittade nya fantastiska soundtracks. Dessutom är det inte alla låtar som håller samma nivå som de bästa låtarna, så jag har övervägt att bara lista Main Titles men det blev ännu svårare, då det helt plötsligt kom in ännu mer kandidater.

Jag har dock till slut lyckats knåpa ihop en lista, notera dock att det inte är någon "set in stone"-lista och jag är fullt övertygad om att det finns bättre soundtracks där ute, men jag har varken tid eller lust att lyssna igenom 200 soundtracks, som dessutom tar ett tag att gilla.
Så det blir en lista, då det är kul, men se det mer som en "10 bra soundtracks som höjt filmen".

Uppdaterar med plats 10 inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade