14.4.10

Uppdatering

Jag går hela tiden och tänker på att jag ska uppdatera bloggen, men det blir aldrig av. Jag tror att det beror på att det blir lite för stort projekt så att säga.
Jag har planerat att göra lite top 10-listor, samt skriva lite mer övergripande om spel och film och liknande, ungefär som de två sista inläggen, då det är roligare att skriva så och troligtvis roligare att läsa.

Jag kommer därför göra fler mindre uppdateringar med start imorgon. Först och främst hade jag tänkt lista mina 10 favoritspel, och inläggen kommer alltså vara plats 10 i ett inlägg, följt av plats 9 osv. Så de blir kortare men då orkar jag nog lägga ner lite mer tid på dem.

Tänkte även göra lite mer inlägg liknande ett av mina första, där jag pratade om varför skräckfilmer nu för tiden är så dåliga. Då får jag sväva ut lite.

1 kommentar:

Bloggintresserade