18.11.10

Knight and Day


Behövde någon ljus, uppiggande, halvunderhållande film att äta till, så det fick bli en film som jag anade inte skulle ge mig någon större upplevelse men funka som tillfällig underhållning.
Så ja, finns väl inte så mycket att säga om denna, den är ungefär lika dålig som ni tror. Som sagt är den ljus och någorlunda underhållande, men man stör sig på alldeles för mycket för att jag ska kunna koppla av helt. Diaz karaktär kan vara top 10 på dåligt skrivna karaktärer de senaste 10 åren och Cruise är en lite halvdryg skämtandes Ethan Hunt (Mission Impossible). Inget nytt, men det var väl ganska väntat.

17


Ja, jag vet att jag har sett mycket skit senaste tiden men jag är inne i en trött period där jag inte orkar med en film där för mycket hjärnkapacitet är nödvändig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade