21.11.10

Skitfilmsvecka


Har nu sett ytterliggare två solklara ettor, Piranha (3D) och Land of the Lost. Som jag tidigare nämnde så har jag varit trött och lam den här veckan och inte orkat se på något som kräver någon större uppmärksamhet, vilket lett till att jag istället slötittat/halvtittat på rent skräp.

Piranha
Mjukporr med pirayor som äter människor. Otroliga mängder blod, inälvor, avätna kroppsdelar och sexskämt. Troligtvis gjort med självdistans men jag ser inte det roliga i detta. Rent jävla skräp, och folk har på filmtipset jämfört denna med hajen. Jag gråter världen, jag gråter tamejfan...



7

Land of the Lost
Fråga mig inte varför jag såg på den här skiten. Will Ferrell, playstation-dinosaurier, stel tråkig humor och helt utan spänning och logik. Nåja, jag hade inte jättetråkigt och jag mådde inte fysiskt illa när jag såg den, till skillnad från föregående film, så den klarar sig åtminstone över 10-strecket.



13


Förhoppningsvis blir det lite bättre film framöver. Jag har dock varvat skräpfilm med Arkiv X-avsnitt som är bättre än någonsin, så det är väl en av anledningarna till att mitt hopp för mänsklighetens framtid inte är helt förlorat.

3 kommentarer:

  1. Varför tittar du på Piranha när du kan titta på MEGApiranha, det hör man ju bara på namnet att den är bättre och tuffare!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Rebecka helt och hållet.

    SvaraRadera
  3. du borde tappat hoppet, de har ju tamefan lagt ner arkiv-x?!

    Nej då, du borde kolla på splice istället

    SvaraRadera

Bloggintresserade