19.11.10

Mega Piranha


Nej, den här filmen har jag faktiskt inte sett än, men måste visa er trailern. Kan det här vara den sämsta filmen någonsin? - Det finns inte en chans att någon inblandad i den här filmen har tagit detta på allvar. Hur kom de på idén överhuvudtaget, kände de att det fattas en film om gigantiska pirayor i listan med killer-animals? - Nej, troligtvis ligger det i att det nyligen gått upp en liknande film på bio med betydligt större budget, men som troligtvis är precis lika jävla dålig, nämligen Piranha 3D. Så detta antar jag är en av de filmer som släpps i samband med en större release för att mjölka pengar från de okunniga stackars människor som tar fel film.
Det finns en hel del exempel där ute och jag vet att jag har sett en video nyligen om detta men har glömt bort var.
Hur som helst, jag tänker hålla mig borta från denna även om man troligtvis skulle kunna ha hysteriskt roligt åt denna bajskorv till film.

1 kommentar:

  1. Haha, specialeffekterna ser ut som sånna man använder när man driver med dåliga sådana.

    Jag gillar också att den kvinnliga huvudrollsinnehavarinnan inte ville skriva ut hela sitt namn, utan bara kallar sig "Tiffany".

    Undrar om regissören heter Alan Smithee? ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade