20.3.10

Jag lever, jag lever!

Inte skrivit på ett tag, men har fått händerna på betan till SC2 så det har blivit lite matcher senaste dagarna. Har dessutom fått hem Batman: Arkham Asylum. Båda spelen är riktigt bra, och jag kommer recensera och skriva lite mer om de båda framöver. För tillfället har jag win-streak på 8 wins som terran, 0 losses, så det ser bra ut, alltid kul att vinna även om det kanske inte är fullblodsproffs jag möter alltid.

Utöver det ska man hinna jobba och leva också, och man måste ju passa på att vara ute lite också medan solen skiner. Kommer snart flera uppdateringar, troligtvis på måndag eller tisdag. Ikväll blir det nog att sova tidigt, då det är jobb som gäller från klockan 8.
Så håll ut, jag har inte tappat intresset för bloggen än!



Tänkte göra en snabb uppdatering om filmvisningen idag i alla fall, det blev Bröllopsfotografen av Ulf Malmros. Den var väl inget att hurra åt, men heller inte skräp. Med tanke på att Ulf tidigare regisserat Smala Sussie, en av de bästa filmerna Sverige kommit med faktiskt någonsin (jag kan inte skriva något om Bergman än för jag har fortfarande inte sett något, men snart!) så måste jag säga att jag blev lite besviken, även fast jag redan på förhand inte hade några större förväntningar.
Det känns som att alla karaktärerna blev lite överdrivna och inte så trovärdiga. I Smala Sussie kändes dom ändå som riktiga människor även fast de alla var knepiga och knäppa. Hur som helst, godkänt får den, en ganska svag tvåa, den hade ju sina stunder i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade